FANDOM

Rozkład to biom który występuje od początku Terrari.Możemy na nim spotkać Eather of souls (pożeracze dusz) ,wielkie robaki oraz Little eather.Biom ten porastają kłujące krzaki,glowing mushrooms,oraz nietypowa fioletowa trawa.W ,,zepsuciu" częste są głębokie doły,znajdujące sie na ich dnie fioletowo-białe kule to Shadow orbs, dzięki nim możemy przywołać bossa Eather of words. Z shadow orbs wypadają fajne przedmioty takie jak musket(muszkiet) itp.Na rozkładzie jest także skała której nie można niszczyć słabymi kilofami.Po zniszczeniu shadow orbs bendą w nasz świat uderzać meteoryty.Gdy wejdziemy na meteoryt bez posiadania obsydian skul (obsydianowa czaszka) bendzie na on zadawać obrarzenia z meteorytu możemy zrobić zbroję set zmniejsza zurzycie many -25% dodatkowo leci z nas pył który podczas ruchu świeci. na meteorycie będą nas atakować meteorite head (głowa z meteorytu.)Nie zobaczymy uderzenia lecz zobaczymy komunikat-Meteorite has landed! (meteoryt wylondował!) Czasem podczas zwiedzania dziur na rozkładzie możemy znaleźć podziemną dżunglę.Eater of wordls możemy przyzwać jedynie na rozkładzie bo zniszczeniu czeńści ciała podzieli się on, trzasem gdy zginiemy w walce znim morze się zbugować i do nas przylecieć.

http://pl.polskaterraria.wikia.com/wiki/Eater_of_world (link do bossa)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki