Fandom

Polska Terraria Wiki

Eater of world

45stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Eater of worlds to jeden z bossów dostępnych w początkowych fazach gry. Jest on możliwy do przywołania po zebraniu około 30 rotten chunków oraz zrobieniu 35 vile powder robimy je z vile musrhoom wabik tworymy przy demon altarze (przy nim robimy wszystkie wabiki) lub zniszczeniu 3 Shadow Orbs, przy czym w tym drugim przypadku pojawia się sam. Można go przywołać na terenie zepsucia(corruption), ponadto tylko w nocy, po użyciu "Karmy dla Robaków" czyli Worm food. Powinien wtedy zostać pokazany komunikat "Eater of Worlds has been arrived!". Z wyglądu jest niczym zwykły Devourer, z tym, że jest dużo dłuższy i nieco grubszy. Walka ze Zjadaczem Światów nie jest prosta, szczególnie, jeśli nie ma się dobrej zbroi. Obrażenia około 40 punktów zdrowia w przypadku braku zbroi. Życie jego części ciała (ma ich chyba kilkadziesiąt) to 200 HP, a gdy jeden jego kawałek zostanie "ucięty" reszta staje się kolejnym Zjadaczem. Liczba takowych może wynieść niebotyczne wartości, jeżeli zajmujemy się nie głową, a tułowiem.

Sposoby walki:

- Zasypać go granatami, bombami, lub czymkolwiek innym co wybucha (niepolecany jeżeli ma się słabą zbroję; można odnieść obrażenia od granatów lub kilkunastu innych Zjadaczy)

- Stworzyć specjalnie spreparowane pomieszczenia, by zjadacz był odsłonięty i nie mógł się szybko poruszać.

-Warto też wziąć broń palną.

- Broń w dłoń i "a nuż się uda ubić paskuda"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki